31 Aralık 2009 Perşembe

Ben denedim, olmuyor.

Yılbaşına nasıl girersen, bir yılın öyle geçmiyor. Ben denedim. Hatta ne yaptıysam tam tersi oldu. Ben biliyorum. Olmuyor, boşuna uğraşmayın, yatın uyuyun.

Kaçan kovalanmıyor, ben denedim, kovalamadılar. Birileri kaçınca da ben kovalamadım, pek hoş birşey değil yani kim söylemişse o an kendinde değilmiş.

Üniversiteye kapak atınca gerisi kolay değil, daha zor. Bu yanlışa düşmeyin, hele o "kapak atmak" deyimi var ya o beni benden alıyor bu arada.

Balıkla süt beraber yenilmez, zehirlenirsin; ağrı kesici aldıysan içki içilmez, ölürsün... Hiç bir şey olmuyor. Ağrı kesiciyi içkiyle yutabilirsiniz bile.

Rüyalar tersine falan çıkmıyor, külliyen yalan. Ya aynısı oluyor, ya da hiç bir şey olmuyor.

Büyük lokma yiyin ama büyük konuşmayınmış peeh.. Ben büyük konuştum, bir şey farketmedi, hala konuşuyorum arada sırada.

Terli terli soğuk su için, süper bir şey. Teriniz üstünüzde de soğuyabilir, soğumayadabilir farketmez.

Denizden baban çıksa yemezsin, bu konuda açıklama yapmaya gerek dahi yok.

Yanlız şu doğru, kimseye güvenme diyorlarmış.
Haklılar bence.

4 yorum:

  1. Herkes biten her sene için kötü geçti diyor, bu da yalan. Çoğu güzel geçiyor :)

    YanıtlaSil
  2. sene bittiğinde bir yaş daha yaşlandım diyorlar bir de, yalan. doğum gününse yaşlanırsın.

    YanıtlaSil
  3. 2009 iğrençti o kesin
    ayrıca eklemek istiyorum yorum göndermek için aklımın yeterli olup olmadığını kontrol eden o saçma şey şunu yazmamı istedi: "semerona" neyse iyi yıllar

    YanıtlaSil
  4. "sentez ben selamet" o zaman. cimcik seneler

    YanıtlaSil